Chillen, loungen en culinair genieten

Ook dit jaar kunnen liefhebbers van mooie wijnen en lekkere hapjes genieten van een pup-up Lounge 1461 in de prachtige, monumentale ambiance van de Paterskerk op de Biest 사진 전송 다운로드. Dagelijks geopend van 14.00 uur. (op zaterdagavond 12 december en vrijdagavond 18 december gesloten.

Winterbarbecue
Op zondag 13, 20 december en 3 januari is er onbeperkt BBQ, authentieke ambachtelijke heerlijkheden bereid door chef Paul Silvertand van Silverlicious 다운로드. € 19,50 p.p. voor volwassenen en € 14,50 p.p. voor kinderen t/m 12 jaar, excl. dranken. Reserveer via info@paterskerk.nl 실버 라이트 파일 다운로드.

Expositie “Weert is veranderd, een reis door de tijd”
Stap terug in de Weerter geschiedenis Exerd download. Er worden foto’s geprojecteerd van o.a. het stadscentrum, handel & industrie, oorlog & bevrijding, eten & drinken en het rijke roomse leven in Weert en de Paterskerk 다운로드.

Bekijk de menukaart