Noodreparatie interieur Paterskerk

De stichting Paterkerk de Biest in Weert laat een noodreparatie uitvoeren om de interieurstukken te redden die het ergst zijn aangevreten door de bonte knaagkever 하운즈 다운로드.

noodreparatie

Beluister hier het geluidsfragment over dit onderwerp van L1 in gesprek met Bart Maes >>

Het gaat daarbij in eerste instantie om twee koorbanken en een altaar 식물 vs 좀비 다운로드. De rest van het door het insect aangevreten interieur moet wachten tot de stichting het geld bij elkaar heeft om de behandeling te betalen.

Onze stichting hoopt op een bijdrage van de gemeente Weert om onder andere ook de preekstoel (19de eeuw) , de biechtstoelen (17de eeuw) en de lambrisering van de kerk voor het nageslacht te behouden 계획표. Een motie hiervoor ingediend door de SP werd op de raadsvergadering van 23.09.2010 ingetrokken omdat daar teweinig steun voor bestond. B&W nemen de brief nu in behandeling 다운로드. (24.09.2010).