Zoekt u een trouwlocatie in Limburg visual studio 2008 평가판?
De Paterskerk in Weert.

Top trouwlocatie in Weert

Op zoek naar een trouwlocatie in Brabant of Limburg 다운로드? De Paterskerk in Weert biedt een top trouwlocatie. Een onvergetelijke trouwdag begint bij een onvergetelijke trouwlocatie. De Paterskerk helpt graag van uw bruiloft de mooiste dag van uw leven te maken door te voorzien in de prachtigste trouwlocatie 다운로드. De mogelijkheden zijn heel breed, er zijn drie verschillende assortimenten te boeken. Denk daarbij aan een enigszins kleine bruiloft tot een bruiloft inclusief groot feest 트랙스 다운로드.

Waarom de Paterskerk als trouwlocatie?

De Paterskerk is helemaal geschikt als een sprookjesachtige trouwlocatie 어버이날 편지지 다운로드. De Paterskerk is een oer Limburgs franciscaner klooster uit 1461. De unieke monumentale sfeer maakt de locatie ideaal voor de perfecte trouwdag. In en om de Paterskerk vinden al meer dan 500 jaar verschillende bijzondere evenementen plaats 갱생고교. De groene omgeving maakt de trouwlocatie ideaal voor de mooiste dag van je leven. De kerk ligt bovendien op loopafstand van het centrum van Weert in de groenste regio van de wereld 크로스 채널 다운로드. Deze historische trouwlocatie is uniek in de regio, door haar omvang en volkomen unieke sfeer.

Evenementen en culturele manifestaties

De Paterskerk is de ideale trouwlocatie in de regio Weert 다운로드. Naast dat de Paterskerk een top trouwlocatie is in Limburg kan er nog veel meer georganiseerd worden. De geschiedenis leeft op het hele terrein, ideaal voor het organiseren van feesten, zakelijke ontmoetingen, uitvaartdiensten, congressen, koffietafels of exposities 다운로드. Elk evenement of activiteit wordt een unieke beleving bij de Paterskerk. Deze sprookjesachtige trouwlocatie staat garant voor een onvergetelijke trouwdag 다운로드. De dagelijkse exploitatie wordt verzorgd door:

Paterskerk Evenementen
Liesbeth Maes-Camfferman, telefoon: 06 – 51 386 398