Help de Paterskerk Weert haar stem te behouden: doneer nu voor een nieuwe geluidsinstallatie

De historische Paterskerk in Weert, al meer dan 560 jaar een centrale ontmoetingsplek, heeft uw hulp nodig! De geluidsinstallatie van deze monumentale kerk is helaas aan vervanging toe 다운로드. Om deze bijzondere plek haar stem te laten behouden, vragen wij uw steun voor de aanschaf van een nieuwe geluidsinstallatie. De Paterskerk, gelegen in het hart van Weert aan de Biest, is niet alleen een belangrijk religieus erfgoed maar ook een bruisend centrum voor culturele evenementen, tentoonstellingen, feestelijke en plechtige bijeenkomsten 다운로드. Van slechts 13 van de 57 middeleeuwse kloosters in Nederland is de kerk bewaard. Als enige van de slechts acht kerken van de in Nederland die sinds de middeleeuwen nog steeds in gebruik is door de oorspronkelijke orde de minderbroeders franciscanen, speelt de Paterskerk een unieke rol in het huidige stadsleven van Weert Putty key generator download.

Het vervangen van de geluidsinstallatie is een kostbare aangelegenheid, zeker gezien de uitdagingen die het aanleggen van een moderne installatie in een eeuwenoud monument met zich meebrengt 미월전 다운로드. De investering bedraagt ruim € 23.000,-, een bedrag dat de stichting Paterskerk de Biest niet zonder uw hulp kan opbrengen. Wilt u bijdragen aan het behoud van de stem van de Paterskerk en het voortzetten van de eeuwenlange traditie van ontmoeting, viering en cultuur in het centrum van Weert 다운로드? Doneer dan nu een bedrag op IBAN NL16INGB0662866207 t.n.v. Stichting Paterskerk de Biest. Elke bijdrage, groot of klein, is van harte welkom en helpt ons om dit unieke stukje geschiedenis levend te houden voor toekomstige generaties 노트5 펌웨어. Stichting Paterskerk de Biest heeft sinds 1-1-2009 de ANBI-status. Giften gedaan aan Stichting Paterskerk de Biest zijn aftrekbaar van het belastbaar inkomen doordat de instelling aangemerkt is als algemeen nut beogende instelling (ANBI) 다운로드.

Alvast hartelijk dank voor uw steun en samen zorgen we ervoor dat de Paterskerk haar stem behoudt!