Provincie kent subsidie toe

Op 23 oktober 2013 kregen wij het fantastische bericht dat de Provincie Limburg een subsidie heeft toegekend voor restauratie en herbestemming van het rijksmonument de Paterskerk 쿠타게임 다운로드. De Provincie Limburg subsidieert 50% van de financiering van het project met als voorwaarde dat de restauratie wordt uitgevoerd binnen de looptijd van 1 januari 2014 tot 31 december 2015 en dat er een sluitende begroting wordt voorgelegd 한컴 타자연습 2018 다운로드. Restauratie van het rijksmonument de Paterskerk is noodzakelijk. De totale restauratiekosten bedragen € 370.000,- waarvan € 155.000,- subsidiabel is en door de Provincie Limburg wordt bijgedragen 웹로직 11g 다운로드.
Dat betekent dat Stichting Paterskerk de Biest voor de zware uitdaging staat om de resterende € 215.000,- te financieren om het voortbestaan van de kerk met haar huidige bestemming te garanderen